Al meer dan 50 jaar, nl. sinds 1964, staat DSS De Gelder voor een klantgericht bedrijf dat de beste tandtechnische productoplossingen biedt. Samen met onze klant-tandartsen zoeken we steeds naar de gepaste oplossing voor de patiënten en vervaardigen we die op een snelle en perfect afgewerkte manier.
Wij bieden tandverzorgende diensten aan (implantaten, orthodontie, prothese, bleaching,
etc.,…) waarbij we onze klant (tandartsen in de Vlaamse regio) de beste service en kwaliteit willen aanbieden, en mee willen evolueren met de noden van de tijd. We maken gebruik van performante dentale technieken door zelf te werken met technische experts, en met innovatieve technieken. We bieden de hoogste graad van dienstverlening, zodat onze klanten, de tandartsen, meer tijd hebben voor hun patiënten. In dit kader bieden we hulp ter plaatse en advies op afstand (door maximale bereikbaarheid van onze experts), en werken we met een geavanceerd afhaalsysteem.
Door een duidelijke trend naar meer digitalisering en de invoering van meer technologische hulpmiddelen, vergt dit vaak meer van onze medewerkers om mee te kunnen blijven volgen. Daarvoor zetten we de komende tijd in op gerichte opleidingen, ter ondersteuning van onze medewerkers-experten, met de steun van ESF. Deze opleidingen zijn gericht op het uitbouwen van de technische en digitale vaardigheden. Naast het beheren en beheersen van de CAD-Cam systemen, komen alle medewerkers nu in contact met digitale tools om de planning bij te houden en om gegevens en informatie te verzamelen en uit te wisselen.
Anderzijds zijn is het meer en meer van belang dat onze medewerkers samenwerken om tot de beste resultaten van onze klanten te kunnen komen. Hierdoor zet DSS De Gelder zeer gericht in op een teamcommunicatie opleidingsplan voor haar medewerkers en gerichte ondersteuning voor haar teamcoaches.
Samen met onze competente medewerkers, blijven we het maximale doen voor onze klanten die op zoek zijn naar de juiste dentale oplossingen.
Comments